Zoeken

zaterdag 20 september 2014

action max makeup

Make-up van de Action heeft een hoog ‘hate it or love it’ gehalte. Het is óf een prima product, óf de kwaliteit is erg slecht. Soms vind ik iets bij de Action wat ik absoluut moet proberen, omdat het er spannend uit ziet. Zo ook dit oogschaduwdoosje met 4 kleuren genaamd Belle. Als je de verpakking er omheen weg zou denken zou het zo een Chanel doosje kunnen zijn met 4 natuurlijke tinten. Dit moest ik testen! Klik verder voor mijn review .

Het doosje van de baked eyeshadows van Action vind ik altijd een beetje suf. Niet spannend, maar zo ziet hij er uit.

Op de achterkant staat wat informatie waaronder de ingrediënten en het feit dat je hem zowel nat als droog kan gebruiken.

En zo ziet het doosje er uit met de deksel dicht. Hij vangt veel stof op.

Eenmaal open zie je de kleuren goed. Niet verkeerd! Een highlighterkleur, een lichtbeige tint, bruin en grijs/zwart.

Als ik met mijn vingers er overheen ga dan zie je dat er wel wat pigment vanaf komt. De zwart is niet pikzwart en de bruin is meer mediumbruin. Gebakken oogschaduw is altijd glimmend.

Oei, de swatches vallen wel een beetje tegen. Ze zijn niet sterk gepigmenteerd en brengen ook niet helemaal egaal aan, dat zie je aan de zwarte kleur.

xxxx besties togheter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate