Zoeken

zaterdag 4 oktober 2014

KIKO NAILPOLISH



12. 09. 2014

foto1
Vandaag deel ik vier nieuwe lakjes met jullie waar ik echt super enthousiast over ben!
foto2
 Op de verpakking zelf staan alleen nummers maar op de website van KIKO kan je de bijbehorende namen vinden. dit zijn ze: ‘Quick Dry Nail Lacquers’ en twee normale ‘Nail Lacquers’. Van links naar rechts zie je hier 328 Gray, 859 Metallic Gold, 835 Mint & 337 Periwinkle Violet.
collage
859 Metallic Gold
Metallic Gold is een heerlijk lakje. Heeft wel minstens 3/4 lagen nodig om volledig te dekken maar dan heb je ook wat. Ik vind hem super chique staan en ga deze sowieso nog veelvuldig gebruiken tijdens het feestseizoen (is het al kerstmis?). Deze is te koop in de KIKO webshop voor €3,90.
835 Mint
Een knallende mintkleur. What can i say? Met mint zit je bij mij altijd goed. Lekker opvallend, dekt al na twee lagen en blijft enorm lang zitten. Te koop in de KIKO webshop voor €3,90.
328 GrayGeloof het of niet, een grijze nagellak had ik nog niet. Alleen daarom wilde ik deze kleur al meenemen! Hij was ook nog eens afgeprijsd naar 1 euro en toen was ik natuurlijk helemaal verkocht. Hij dekt prima, meer dan twee lagen heb je niet nodig met deze kleur. Ook vind het fijn dat kleuren als deze met werkelijk alles te combineren zijn. Je hoeft je geen zorgen te maken of je babyroze nagellak wel matcht met je smaragdgroene jurk. 

337 Periwinkle VioletPeriwinkle Violet zou je eigenlijk alleen voor de naam al moeten kopen. Ik vind het een heerlijke kleur! Lekker opvallend, vrolijk en toch ook wel een tikje anders dan wat ik normaal draag. Het is een knalkleur maar ook weer niet too much als je begrijpt wat ik bedoel. Deze blijft ook weer lekker lang zitten en voor de prijs €3,90 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate